Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Varer > Hvordan opdater jeg mine leverandørvaregrupper?


Hvordan opdater jeg mine leverandørvaregrupper?

Spørgsmål:

Hvordan opdater jeg mine leverandørvaregrupper?


Svar:

Når du logger ind og du har en eller flere varelister fra dine forhandlere, som har opdateringer, vil du se dette som en blå bjælke øverst, hvorfra du kan kan gå direkte til dine varegrupper.

 

 Når du er i varegrupper vil du se farver på dine synkronisering.

  • Rød betyder: Ændring i leverandør listen siden sidste synkronisering (eller hvis den aldrig er synkroniseret)
  • Gul betyder: Ikke alle vare blev taget med ved sidste synkronisering
  • Hvid betyder: alle vare blev medtaget ved sidste synkronisering
    Dog kan der være vare under hvid knap, hvis man manuelt har rettet i en vare, eller slettet en vare. 

 

  Når du har trykket på knappen vil du komme til synkronisering af forhandler varerne hvor du kan tage stilling til hvad der skal medtages.

Ændring: Her kan du se den nye opdatering fra din leverandør
Aktion: Angiver om varen bliver oprettet, opdateret eller slettet 
Medtag: Om man ønsker at medtage aktionen 
Følg pris: Vareprisen vil blive opdateret til at følge vejl.pris

Husk at afslut med at tryk 'Opdater varer' nederest på siden.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede