Ofte stillede spørgsmål
Spring dato- og tidsvælger over i bookingen som kunde
Spørgsmål: Kan mine kunder springe dato- og tidsvælger over? Fx i forbindelse med booking af et event, kursus eller lignende, hvor dato og tid alligevel er bestemt for dem. |
Svar: Ja. Du kan benytte forskellige former for ydelseslinks til dine ydelser, som gør, at bookingen bliver baseret på enten holdoversigten, et skema eller en specifik ydelse i stedet for uge-/månedsvisningen. I forbindelse med booking af en specifik ydelse, hvor dato og tid alligevel er forudbestemt for kunden, kan du benytte et direkte link til den specifikke ydelse således at, når kunden vælger ydelsen, vil han/hun blive ledt direkte til booking bekræftelsen. Læs her, hvordan du gør. OBS! Brugen af ydelseslinks giver mest mening i forbindelse med ydelser, hvor der er mere end 1 deltager, da det som sådan ikke kan betale sig at oprette et ydelseslink til en enkelt kunde. 1. Du skal først og fremmest have aktiveret brugen af ydelseslinks for at kunne oprette
2. Herefter skal du oprette og indstille en hold/kursus ydelse som normalt (ydelseslinket 3. Udover de almindelige hold/kursus indstillinger skal du vælge, at ydelsen skal være
4. Du skal nu oprette endnu en ydelse, men denne gang af typen 'Link':
5. Du skal nu til selve link indstillingerne for ydelsen:
Dine kunder vil nu få vist det specifikke ydelseslink i ydelsesvælgeren. Ved valg af ydelsen, vil dine kunder komme direkte videre til booking bekræftelsen. |